berilimmmm Kızlar bebeğim sıradan kardiyoloji randevusu vardı 2 milim delik çıktı 6 aylık suan 6 ay sonra yine kontrole çağırdı 1 yaşında. Sizce kapanır mı rastlanıyormuş genel de ama endişelendim
ipek3435 Bugün bende gittim 4 aylık bebeğim aynı şekilde açıklık çıktı 3 ay sonra yine bakalım sorun değil şu an için dedi ama yine de bu 3 ay nasıl geçecek bilmiyorum 🤦🏻♀️
ipek3435 poyrazayazg merhaba maalesef devam ediyor 6 ay sonra tekrar gideceğiz takip edeceğiz dedi doktor