Azizeumut11 merhaba benim ikizlerimin birinde de vardı beyinde kist düzenli nöroloji takipliydik doktorumuz gelisiminde sorun olmadığı sürece boşu boşuna radyosyan vermeyelim takip edelim dedi. Çok şükür 11. Ayda kendi kendine kayboldu. İnşallah sizinkide gecer kendiliğinden Allah’ım şifa versin 🤲