Güzel anneler merhabalar 🌸 Kızım 3 ay 8 günlük. Bir haftadır gündüz düzgün uyumuyor. Uykuya dalarken ve göğsümü alırken çok ağlıyor. Kucakta bile sürekli huzursuz. Önceden de vardı bu sorunlar ama bu kadar değildi. En azından uykusunu alınca oyun halısında falan oyalıyordum. Bugün üstünü giydiremedim inanın. Ağlama krizine giriyor. Diş mi, atak mı ya da başka bir şey mi anlamadım. Üzülüyorum bu haline 🥺
