SerenGltkn Merhaba kızlar ben 15 gün önce sezeryan doğum yaptım. Doktorum hiç bir vitamin yazmadı sadece demire devam dedi. Bugün sağlık ocağındaki hemşire ise d vitamini kullanmam gerektiğini söyledi. Doktoruma tekrar sordum gerek yok dedi. Siz doğum sonrası vitamin neler kullandınız acaba?
aytendemr Bende 35 gün önce doğum yaptım, doktorum bana d vitaminini güneş almadığım sürece daima kullanmamı söyledi. Hamileyken de ocean mummy kullanıyordum şimdi de devam ediyorum, öneririm ☺️
bebeimhosgeldin Mchtesr Aslında almamız gerekiyor emziriyorsanız eğer aşırı vitamin eksikliği yaşanıyor. Şimdi bir problem olmasada ileriye yönelik sıkıntılar olabilir
Mchtesr bebeimhosgeldin kan değerlerimde bir sıkıntı yok çok şükür. Şimdi sıkıntı yoksa ileride ne gibi sıkıntı olabilir ?