evrim007 Ben öğretmenim iki yıl ücretsiz izin kullanma hakkım var ancak ben haziranda bozdurup eylülde işe başlayacağım. Bebeğim 10 aylık olacak. Ben çalışmadan yapamıyorum. Bu kısacık ara bile beni zorluyor psikolojik açıdan. Ben çalışmayı sadece ekonomik özgürlük olarak görmüyorum psiko-sosyal açıdan da çok iyi hissettiriyor.