sezerckmom Kızlar saçlarım aşırı dökülüyor ne yapabilirim de geçer zaten saçım inceydi kel kalicam artk
Mommyhann sezerckmom kaç ay oldu bir yaşına kadar benimde oldu öyle hatta biara köşede ortası baya bi acıldı ve her banyoda elime böyle bir avuç saç gelirdi ama uykusuzluk stres sinir hep bundan oluyormuş sonra rutine alışınca geçti benimm özel bişey yapmadım
edz2305 sezerckmom Benim oğlum mayısta 2 yaş olacak benimde dökülüyor heryer saç toplasam da demir ilacı vitamin vs kullanıyorum eksiklik de çıkmamış adetin 3. Günü hormon testi vericem kadın doğuma
balinayakafaatanhamsi sezerckmom ilk aylarda maalesef herkeste oluyor. Zamanla düzeliyor. Birsey yapmana gerek yok
edz2305 sezerckmom Doğumdan sonra demir ve vitamin takviyesi veriliyor size verilmedi mi bende vitaminleri ne yalan söyleyeyim 3-4 ay düzenli içtim sonra hep unuttum demiri de içiyorum hala ama arada unuturum değerlerim normal çıkmış kadın doğuma gittim vajinal ultrason baktı doktor sol yumurtalık tembellik var biraz adetin3. Günü hormon testi istedi gelip kan ver dedi işte adet olduğumda inşallah gidicem umarım kötü bişey çıkmaz dahiliye de kan ttahlilerinize bakılmışmıudı vitamin demir eksikliğinden de olur saç dökülmesi bazen ama benim çok dökülüyo bide önceden boyadığım için zaten zor uzuyodu kel kalıcam bu gidişle
edz2305 Eğer vitamin demir değerleriniz de sorun görülmezse saç uzatıcı şeyler var biliyorsunuz dur belki önerebilirim bitanesi çok pahalı ben almadım kerastese ydi adı sanırım bide urban bıktım cafein var şampuan toniği kremleri vs bide biberiye öneriliyor