elanur25 elinizle ya da aynadan bakarak dikiş yerinde açıklık var mı kontrol edin. Et kaynadıkça ipi düşenlerde varmış ama Benimde ilk doğumdaki lohusalıkta 2kere o bölgeye pansuman yaparken pamuğa ip geldi sonra dikişin ucu açılmış, doktor iltihap koku ağrı acı olmazsa bişey olmaz kendiliğinden kaynar dedi bunlar olursa gel tekrar dikelim dedi onlarda olmadı kendiliğinden kaynadı iltihapta kapmadı ama 3sene sonra 2.bebeğimi doğururken ıkınma sırasında o ilk doğumdaki kesi yeride yani bu açılan bahsettiğim yerde patlamış açılmış🤦♀️ yani hem ikinci doğumda da kesi yedim ona artı olarak ilk doğumdaki kesi yeri patlayınca ikisini bir diktiler. İnşallah sizinki de öyle olmaz olmadı bi gösterin doktora gidip.