aslhnkrts valla ben ikinci tecrübem olduğu için çıkaracaktım aynı şeyleri yaşayınca alışıyor insan eşinin endişelenmesi çok normal doktorla konuşun siz açık açık Allah korusun bir sorun olur vicdan azabı çekerim. bebeğinin durumu iyiymiş çok şükür çok fazla uzatmazlar diye düşünüyorum hastaneden doktora değişiyor böyle şeyler.