cansuyagmur ben hem lazımlık, hem tuvalet aparatı almıştım. Bence alsanız iyi olur, direk klozetten hoşlanmayabilir çünkü, lazımlık daha sempatik gelebilir. Kızım 3,5 yaşını geçti wc dolu olduğunda veya gece çiş geldiğinde hala kullanıyor lazımlığını