Teusa böyle bir kreş deneyimim olmadı ama normal değil tabiki. Biz bildikleri, tanıdıkları ortamda bile çekil ordan diye bağırmıyoruz sonuçta. Çocuğunuzun ağlaması normal ama o kreşin uygun bir yer olmadığını düşünüyorum. Kızım da bu yaz köyün kreşine başlamıştı, içerdeyken ağlamıyormus ama oyunlara da çok katılmıyormuş, bir gün babaannesi yine götürdüğünde ben okula girmek istemiyorum demiş, kararlı olunca da geri eve dönmüşler, bir iki kere daha sordum ben sonraki günlerde okula gitmek istiyor musun diye, hayır dedi. Bir daha götürmedik. Sizin durumunuz benden farklı tabii, imkan varsa başka kreş bulmanızı tavsiye ederim. Bu davranışla çocuğunuz alışmaktan çok iyice soĝuyup ileride hiç gitmek istemeyecektir