Kızlar merhabalar bir şey danışmak istiyorum kullanım varsa lütfen yazabilir miyim benim çok kilo aldım yani çok yöntem denedim zayıflamak için ama yapamadım aynı zamanda 6 aylık oğlum var emziriyorum ve bu kahveyi denemek istiyorum satıcılar çocuğa zarar gelmez bitkisel olduğu için ama ben gene tereddütlüyüm yani 65 kiloyken şu an 103 kilo oldum 3 tane doğum yaptım çünkü ve artık gerçekten zayıflamak istiyorum eğer bu kahveyi kullananlar varsa yazabilir mi emziren anneler kullanabilir mi bebeğe zarar gelir mi