Cileklimilkshake 3 kişi gelecekler, biz de 2 kişiyiz. Ramazanda çok yenmiyor diye fazla çeşit düşünmemiştim ama börek en başından aklımdaydı, sonra kuru dolmaya karar vermiştim. Börek de yapayım madem😂 bir de ben salata varken yoğurt yemem ama kaynım yiyor her yemekte yoğurt, o zaman bir yeşil salata, bir de yoğurtlu salatamsı bir şey yapayım😁 teşekkürler💗