NatashaRomanoff Ben hiç bir şey bulamıyorum kendim için. Sürekli bakıyorum ama yok bulamıyorum napıcam 🥴
Dmt-01 NatashaRomanoff eşim kesin çalışacak polis çünkü:(memlekette de değiliz bayram gelmiş neyime yani evde eşofmanla rahat raaht otururum artık kızımla
Balbeby NatashaRomanoff aynı dert bende de var esim o gün çalışıyor polis olduğu için bende oğluma evdeyim 2.gunu şehir dışına ailemin yanına gideceğim inşallah oradan alırım birşeyler diye düşünüyorum
NatashaRomanoff Dmt-01 bizde ilk kez memlekete gidicez güzel bir şeyler alayım diyorum bulamıyorum hiç
hunilimomy Dmt-01 bu ben esim askeri personel ve bayramda gorevde sadece ogluma aldim bayramlık o da yazlik Alicam zaten diye ihtiyac alt üst takım aldim normalde de giysin diye evdeyiz zaten bayram bizim neyimize 🤣
NatashaRomanoff Balbeby bizde iki yılın üzerine gidiyoruz memlekete eşimde diyor oradan alırsın diye ama öyle yapmakta istemiyorum her şeyimi ayarlayıp gitmek istiyorum
devrim_gnl NatashaRomanoff gecen bayramda eşim namazdan gelene kadar agliyirdum🥹😅buda çok farklı geçmeyecek gibu
NatashaRomanoff Berilsmom13 Nisan başı ya havalar sıcak olmaz birde Ankara’da olacağız. Gerçi sonrada yaz geliyor seneye kadar giyemem aldığımı da. Ama yeşilin bu tonunu çok seviyorum çokta şık güle güle giyin 🌸
Dmt-01 hunilimomy aynen bende kızımı salopet aldım herzaman giyer diye.bide artık bayram heyecanı pek kalmadı ama kızım azda olsa bayram heeycanı yaşasın dedim ogün giydirip süsleyip resmini çekerim artık hatıra kalsın diye
NatashaRomanoff devrim_gnl yine de güzel geçsin inşallah 😇 bizde aileleri arar sonra gezmeye çıkardık 😬
NatashaRomanoff Sonsuz32 biz memlekete gideceğiz o yüzden istiyorum güzel bir şeyler alayım ama bulamadım bir türlü yarın çarşıya da çıkıcam 🤷🏻♀️
zahide0742 NatashaRomanoff kendime alt üst takım aldım kızıma daha bakmadım biseyler her sene memlekete giderdim bu sene İstanbul’dayım
NatashaRomanoff zahide0742 memlekete gitmeseydik kendime hiç bakmazdım bile gideceğiz diye hevesleniyorum biraz 😅
sokaklahmacunuu NatashaRomanoff SevimliHayaletCasper zahide0742 tugceo92 Pateteslimanti Alimenur0 bende bayramda esime bir supriz yapip tesetture girmek istoyorum abaya elbise vs baktm ama fiyatlar ne oyle ya 😞 makul fiyatli site onerilerinizi alabilirim bendee
SevimliHayaletCasper NatashaRomanoff kolsuz atlet üzerine nakışlı gömleklerden alıcam uzun kol. Altına da dar paça siyah jean alırım heralde rahat takılıcam 😄
NatashaRomanoff SevimliHayaletCasper şuradan alırım dediğiniz bi yer var mı varsa yazında bakayım olmaz mı 😬
tugceo92 NatashaRomanoff sadece bi pantolon alicam üstüne evdekilerden bisey sallarım 🤣 zaten gittiğim bir annem ile anneannem var çokta kasmaya gerek yok 😅
Bugleminannesi28 NatashaRomanoff daha kızıma bile bulamadim sjsjjdjx kızıma kombin yapayım ona göre bize kombin yapacam
Pateteslimanti Oğluma alt üst rahat takım aldım kendime de kumaş pantolon aldım siyah çok dar değil bolda değil havuç gibi üzerime ceketi var zaten içinede beyaz badi ve stiletto klasik takım kombin yani
NatashaRomanoff Pateteslimanti çok güzel tam kapsül giyim olmuş en temizi 🌸 benim siyah ve beyaz üst ve alt doluca onlardanda kombinler yapıcam 😬