Serracik Canım ben de bu konularda çok tecrübesizim ama ufak bebeklere durduk yere ilaç taraftarı değilim.Öncesinde zaten önerilmiyor.Sonrasında da bebeğim ufak olduğundan şurup değil de yarım fitil önerdi hemşire, o da ateşi çıkarsa.Çıkmazsa boş yere ilaca gerek olmadığı kanaatindeyim 🙏🏻 Kızım 4.ay aşılarını da oldu,Rota da,hepsini yaptırdık hiç ateşi çıkmadı mesela,hiç ilaç ya da fitil kullanmadım🤷🏻♀️ En iyisini yine sen bilirsin ama tavsiyem bu yönde🥰 inşallah sorunsuz atlatırsınız aşı dönemlerinin hepsini🙏🏻