Arkadaşlar merhaba biraz uzun anlatacağım bazı anneler benim yaşadığımı yaşarsa aynı hataya düşmesin diye. Oğlum doğduğunda ilk 20 gün sadece anne sütü aldı sağıp ve emzirerek veriyordum doğduktan 3. Gün sarılıktan hastanede yattık ama doktor sütümün yeterli olduğunu söyledi mamaya başlatmamıştı. Fakat ben sonradan mamaya başladım oğlum 2 saate yakın emerdi bazen ve bazı zaman 90 bazı zamanlar 20 cc falan çıkardı. Bende doymuyor , doymaz psikolojisiyle mama aldım. Öyle başlamıştım. Burada taze anne varsa söyliyim sakın bu psikolojiye girmeyin ben girdim ve sütüm mama takviyesi yaptığım için azalmıştı bu süreçte. Doymuyor mama veriyim diyorsunuz bu sefer sürekli. Böyle yaptığım için de gerçekten mama takviyesine ihtiyaç olmaya başladı ve böyle mama meme şeklinde ilerledim. 3 buçuk aylık olana kadar bu şekilde devam ettim. Fakat 1 hafta önce meme reddi yaptı ve emzirirken ağlamaya, kafasını başka taraflara çevirmeye başladı. Bende bıraktım. Fakat bugün annemin ısrarı ile tekrar denedim yine aynı şekilde ağladı. Sağlık ocağındaki hemşire üst kısmını tamamen çıkar ve böyle dene dedi bende bu şekilde denedim veee emdiii. Emdi ama 1 haftadır emmediği için olan sütüm de azaldı. Bu arada ilk red yaptığı zaman sütümü sağıp vermeyi düşündüm ama sağdığımda biberona hiç gelmemişti. Sadece sıkınca geliyor biraz o kadar. Sizce çoğalır mı sütüm tekrar? Dediğim gibi sıkınca damla damla geliyor ama çok çok az.