Eceprenses en kısa zamanda bi cildiye doktoruna gitmenizi öneririm kalıcı çözüm olur,başımdan geçeni yazayım ilk bebeğimde lansinoh dışında hiçbirşeye ihtiyaç duymamıştım çok iyi gelmişti,7 ay önce ise lansinoh bi işe yaramadı ,doktora da gitmedim hemen geçer diye ,sonra gümüş kapak aldım ilk zaman çok iyi geldi sonra yine acılarım başladı cildiyle doktoruna göründüm kapakları götürmüştüm yanımda çoğu emzirenenyarıyor ama sana yaramamış hiç bir şekilde takma dedi o günden sonra takmadım üç tane krem verdi onları kullandım rahatladım şükür