Kızlar merhabalar eşim hediye bayram için ayakkabı almiş 😀 ben 39 numara giyiyorum gitmiş hafif topuklu çok beğendim isteyerek aldım dedi 😀 ama gelin görün ki kalıbı sıktı evin içinde giydim 1-2 gün ama açılmadı benim ayaklarım taraklı olduğu için rahat edemedim ama iade etmekte istemiyorum 40 numarası yokmuş eşim sormuş hatta ama ben 39 giyiyorum diye almiş gelmiş hevesle 😄 ne yapabilirm acaba açılması için tam kesin çözüm olan var mi ?