yahyaaras Yeni doğan bebeğimde tiroit hormonu yüksek çıktı kötü bişey olur mu bilgi verir misiniz lütfen
ctml1901 yahyaaras tiroid değerleri sonradan düşme yapar düşmediği takdirde ilaç kullanırsınız biz suan ilac kullanıyoruz 45 günlükken başlamıştık gebelikte tiroid var miydi sizde
yahyaaras ctml1901 ### Allahım tüm herkese şifa versin inşallah ya iyi olsun bebeklerimiz Allah razı olsun bilgileriniz için 🙏
gokcenin-annesi Biz de kızım on günlükken öğrenmiştik, şu an 35 aylık hala ilaç kullanmaya devam ediyor. Sizde durum nasıl şu an?