Hazalinannesi çok teşekkür ederim inşallah bizim bebeğimiz de toparlanır bı an önce emmiyo henüz çenesi kuvvetli değil galiba bı de sürekli uyuyo sütu sağıp kaşıkla veriyoruz yutma reflekside yok tam olarak bu şekilde bizi niye çıkardılar hastaneden anlamadim