Kızlar normalde 2-3 gün gecikir falan normal karşılarım ama genel olarak düzenlidir. 10 gün var daha olmasına regl oldum. Yani regl gibi çok değil çoğalmadı dünden beri bel ağrım yok ama öyle oluyor dolu dolu değil ama lekelenme gibi de değil. İlk defa böyle oluyor. Bu ay aşırı stresli bir aydı. Acaba ona bağlayıp tekrar olmasını mı beklemeliyim yoksa hastane yolları gözüktü mü bana ne dersiniz?