1rumeysa Bebeğim 4 aylık bir ayda 580 gram almış doktor az buldu ek gıdaya başla dedi ama ben çok erken olduğunu düşünüyorum bebeğim hazır değil mama mı vermeliyim sizce ek gıda mı
birprensesanesi 1rumeysa bizde dün doktor kontrolündeydik ama doktorumuz 4 ay için ek gıdanın erken olduğunu söyledi bence mama verin
arasberkinannesi Doktorların bir dedikleri bir dediklerini tutmuyor. Sen annelik içgüdülerini dinle. Bebeğimin için hangisi daha iyi olacaksa
1rumeysa 6 aylık olana kadar mama ve anne sütü verip sonra mamayı bırakıp ek gıdaya geçmeyi düşünüyorum bende