Hastahaneye bebeğimi götürmüştüm doktoru hatırlamıyorum ama ultrason çekilmesi gerekiyordu ve idrar alınması gerekiyordu üç ay sonraya anca randevu alırsın dedi hiç de bakmadı hiç ilgili değiller ordaki doktorlar. Tuzla devlet daha iyi ona gidiyprum çayırovada oturuyorum tuzlaya gidiyorum