Aynı durumu ben de yaşadım.Bir süre sonra anladımki sırf memede kalmak için emiyor.En güvenli,huzurlu hissettiği yer orası..Gündüz istediği kadar memede tutuyordum.Geceleri ben de artık yorulup mama veriyordum ve ardından uykuya geçiyordu fakat bir süre sonra mamayı kestim.Bir süre uykusuz yorgun kaldım ama bebeğim 2 buçuk ayından sonra geceleri uyumaya başladı.Şuan 3 aylık.Şimdi 10 dk emip kendisi bırakıyor..Çevreye merakı arttı..Memeden çok kendisi ile konuşulması,nesneleri gösterip anlatılması çok hoşuna gidiyor.☺️Size tavsiyem sadece sabır sabır sabır..Kısa bir süre sonra bir çok şey yoluna girecektir inşallah..