Kızlar merhaba birkaç gün önce post açmıştım vermeyi düşünüyorum diye. Bugün üçüncü günümüz eğitimde. İki gündür aralıklarla sorup götürüyordum tuvalete bazen altına yapıyor bazen kaçırıyordu. Bugün anne çiş diyor ama tek sıkıntımız azıcık altına kaçırıyor sonra çiş diyor ben tuvalete götürüyorum gerisini tuvalete yapıyor. Çamaşırına birkaç damla çiş gelmiş oluyor. Bu durum düzelir mi ya 🥲 kaçırmadan tutmayı öğrenir mi acaba yoksa ertelesek mi eğitimi hazır değil mi acaba