princees Kızlar 3 aylık iken bir kilo aldı şimdi 5 aylık şimdiye kadar iki aydır sadece yarım kilo almış mamasını da yiyor bir sıkıntı yok doktora soruyorum güzel diyor sorun yok diyor nasıl sorun olmaz ki tam kilo alma aylarında diye biliyorum ben
Abaegrk princees kaşık mama güzel kilo aldırıyor 5. Ayda doktorumuzun tavsiyesi ile başladık bir ayda 200 Gr anca almıştı kaşık mama kullandığımız ay 900 Gr almış. Ek gıdaya başlayınca azalttım bir ay kadar günde iki kere verdim güzel toparladı kuzum
princees acelyamm ama bazı doktorlara göre her şey normal onlar kadar iyi bilemeyiz ama bebekler ayda en az 500 gram almalı ki benim bebeğim ay ay 1300 e yakın kilo alan bir bebekti birden düşünce şüphe düşüyor içime
acelyamm 5 aydan sonra artik eskisi gbi ayda bir kilo almiyolar 500_600 gram gayet yeterli. Tabi dogum kilosuna bakarlar 2 ye katlamismi falan normal dedilerse oyledir
msb21 Yanlış biliyorsunuz kilo aylari değil 5ten sonra.. hemşiremiz hatta kilo verecek bile demişti.. Artık el ayaklar hep hareketli
princees msb21 kızım 3. Ve 4 ayda toplam 500 gram almış yeni 5 ine girdi bu aylardan sonra sabır veya az alınabilir diye biliyorum
princees Abaegrk çok teşekkür ederim hangisini aliyordunuz ve günde kaç defa ? mama yerine mı veriyordunuz? hiç bilgim yok kaşık mama hakkında ilk bebeğim tecrubesizim
Abaegrk princees evet bir öğün yerine geçiyor 3-4 yemek kaşığı kadar koyuyorum bazen bitiriyor bazen tam bitiremiyor. İlk başladığım da bir kere öğlen bir de gece yatmadan önce yediriyordum şimdi sadece yatmadan önce yiyor. Hipp marka kullanıyoruz yine doktor tavsiye etmişti. Yulaflı ve pirinçli olanını sevmedi meyvelilerden alıyoruz