Sblsrgnsn doğum yaptigim hastanenin hemşiresi söylemişti çıkacağım gün biraz bilgi vermişti, Uzun sürüyor çünkü 7 kat kesik oluyor ameliyat oluyoruz sonuçta o yüzden siz dikkat edin sandalyeyle çıkın ya da acil değilse eşinizden yardim isteyin isten gelince dinlenin biraz ağırda kaldırmayın sakin