Elfkaraks 11 aylık benim kızımda🥰 o kadar hareketlendi ki artık otursa kalmak istiyor kalksa oturmak istiyor,emeklemiyor ancak biz yürütünce o şekilde yürüyor. Doktor seti aldım ona resmen bayılıyor onunla oynamaya,camın önüne oturtuyorum cam kapalı tabiki,ordan dışarıyı izleyip konuşuyor,oyun matı var onun üzerine oyuncaklarıyla oynuyor,yürütece biniyor mutfakta masada çekmecede ne varsa yere atıyor🫠 bu ara hava çok güzel her gün dışarı çıkıyoruz hava aldırıyorum daha rahat ve uzun uyuyor. Parka gidiyoruz sallanıyor,ata biniyor. Bulaşık makinesi boşaltıyoruz birlikte ver diyorum veriyor. Şimdi sallanan at filan almayı düşünüyorum eve bakalım😊