ahseney Sleepy asla alam aşırı sızma yapıyor molfix kullanıyorum çok memnunum birde numaralarına diklat et küçük geldiğinde de sızma yapıyor
D_deniz Fato6265 sleppy bio natürel poposuna yapıştı hiç beğenmedim dokusunu ama mendili güzeldi… prima premium care 10numara bez ama fiyatı yüksek lakin prima aktık bebek de çok iyi hiç yüzeyde kalmıyor. Goon u merak ediyorum
umtkaan D_deniz ben goon kullanıyorum,yumuşacık içi,bebeğimin cildi hassas o nedenle sert bez kullanamıyoruz,Goon çok iyi geldi.
teachermom07 Fato6265 gündüz sleepy natural. Geceleri prima. Prima dışında bütün bezler geceleri sızdırıyor. Oğlum geceleri de emdiği için çok çiş yapıyor. Gece uyanmayan bebeklerde belki böyle bir sıkıntı yaşanmıyordur fakat bütün bezleri denedim diyebilirim. Prima bu konuda paranın hakkını veriyor