Parmakları tombul kısa ve basık mı? Troitlerine baktılar mı? Herhangi bir kalp anomalisi var mı? Ağlamayan sessiz bir bebek mı? Böyle biraz salık bir bebek mi ? Sadece gözle olmaz demiyorum okuduklarımda sadece çekil gözle farkedenler de vardı. Ama benim kişisel görüşüm daha hafif formada olabilir sizinki çünkü down bebekler bakınca direkt ayırt edilebiliyor şahsen sizin bebeğiniz beni arada bıraktı hem benziyor hem benzemiyor gibi