Zeynep360 yok tam şöyle oldu anlatayım net .. kızım kaka yaptı abla altını alayım ben hem öğrenirim dedi kendide yeni evli tamam dedi çocuğun odasına gitti altını açtı hatta beni çağırdı abla kakası bu renk diye ek gıdaya yeni geçtik çünkü baktım sonra bezini ben aldım çöpe attım hatta , elimi yıkamaya gittim. Sonra zıbın batmış yeni zıbın verdim giydirdi kazağını falan sonra abla donu ve kilotlu çorabı nereye koydun zıbınla onuda mı makineye götürdün dedi yok dedim hatta gittim baktım dolaba acaba dedim bezle dalgınlıkla çöpe mi attım dedim oraya da baktm yok sonra yeni kıyafet giydirdik üşümesin kızım diye. Eşim kızı aldı bizde yatağına falan baktık odayı aradık çamaşır sepetine falan baktık hiç bir yerde yok abla yatağa koydum eminim diyo. Kız alsa bile yatakta veya odada olur her yerine komple 5-6 kere baktık yok yani korktum bende