Kelebekakkor99 Bu markayı sürekli duyuyorum gerçekten iyi mi kabız yapıyor mu kac damla kullaniyorsunuz bu demir ve d vitamini ilacını ne zamana kadar kullaniyorduk…bu ilacı illa doktorun vermesi mi lazım yoksa kendimiz gidip alabiliyo muyuz
Hmnn Kelebekakkor99 demir ilacını aldım bebeğim için eczanede 310 tl. İnternette daha uygun ama güvenemedim. Kabızda yapmadı şükür. Bende hamileyken kullanmıştım vitaminini güzel bir marka
bizdejantikizlardik Kelebekakkor99 İkisi de 300 küsür lira. Kendin gidip alabiliyorsun yazmıyorlar zaten.
sifakaraerklc Kelebekakkor99 hem d vitamini hem demir kullanıyorum yeni başladık çok şükür kabızlıkla ilgili bir problemimiz yok. Demir için emziriyorsanız eğer mutlaka demir ilacı ve emzirme arasında en az 1 saat olsun. Süt ve süt ürünleri demirin emilimini azaltır.
hasretsisman2201 Kendiniz gidip eczaneden istiyorsunuz d vitaminini kullanıyoruz biz bıngıldaklar kapanana kadar diye biliyorum fiyatı 160-180 arası bir şeydi 🙂💖
Papatya-bahcesi hasretsisman2201 ben d vitamini ve demir için kullandım çok memnunuz, 1 yaş kontrol için tahlil yaptırdık ikiside güzel çıktı , doktor 1 yaşta bırakılması gerekiyo dedi demir damlası için dişlerinde leke yapar bırakın dedi , bilginize
Papatya-bahcesi hasretsisman2201 çocuk doktoru 1 yaşında ikisinide bırakın dedi , demirdişelere leke yapar d vitaminide güneş ve yediklerinden alır dedi
Kelebekakkor99 Papatya-bahcesi bizde 9 ay kan tahlili için gittik fakat doktor bidaha ne zaman kontrol söylemedi 9 aydan sonra 1 yaşta mi kontrol
Hmnn Kelebekakkor99 vitamini hamileyken kullandım sadece ve ara ara emzirme dönemimde de kullandım , kullanıyorum. Demiri 4. Aydan itibaren doktorumuz verdi. Ne kadar kullanır bebeğim bilmiyorum
Papatya-bahcesi Kelebekakkor99 açıkcası ben 9 ayda gitmedim ebe bakıyo diye , evet 1 yaş tahilleri tavsiyem hepsini 1 defa da yaptırın kan alırken ağlıyo çünkü