Kizlar merhaba. 7.5 aylik bir kızım var. İlk önce koluma yatarak uyuyordu zaman geçtikçe kendiliğinden yanıma yatarak uyumaya basladi. İlk başta problem görmedim çünkü sallamadan uyuyordu benim için iyiydi. Fakat şimdilerde gece uyanıyor ve besiginde ne yapsam uyutamiyorum. Ama beşikten alırken daha kolumda uyuyor ya da yanıma yatinca hemen. Sanırım yanımda uyuduğu için gece bunun devamını istiyor. Yani kısacası bu şekilde uyuyarak yanımda uyumaya alışıyor ve ben bu olsun asla istemiyorum. Nereye kadar yatacak ne güzel diyebilirsiniz evet güzel ama bunu çok ileri yasa kadar sürdüren çocuklar var yoksa evladım ile uyumak tabiki isterim. Benim sorum şu ayakta asla kendini sallatmiyor. Kafasını kaldırıyor ayaklarını dikiyor agliyor falan. Ben şimdi ne yapmalıyım ayağa nasıl alistirabilirim kolumda çok zor oluyor çünkü. Ayağa nasıl alışacak ya da başka öneriniz var mıdır tecrübeli anneler ?