Merhabalar anneler. Çocuğum 3 yaşında. Sabahları öksürük ve burundan sarı sümük gelme şikayetiyle doktora gittik. Kan testi istedi. Total lgE değeri 289 çıkmış. Bir şeye alerjisi olunca yüzünde vücudunda kabarıklık oluyordu öyle bir şey olmadı. Neye alerjisi olabilir ki bilemedim. Değer korkutmalı mı sizce