Merhaba anneler. Diğer ay iznim bitiyor ve işe başlayacağım. Kızım 6 aylık olacak ve onun için eve süt sağıp bırakmak istiyorum. Sütüm çok fazla yok onun için çekim gücü çok iyi olan bi makine istiyorum. Biraz araştırdım ama kusursuz bişey bulamadım sizin önerileriniz var mı. Çekim gücü çok iyi olan bi makine.