hepayni13 Evet maalesef 13-15 bandında kiralar deprem öncesine kadar 2-3 bin civarıydı, yine de hangi ilçe olursa olsun tutacağınız binayı iyice araştırın gerekirse oturan komşularla görüşün çünkü bazı evlerini yıkmak istemeyenler hasar durumunu hep mahkemeye başvurarak değiştirdi güçlendirme yapıldı mı yapılmadı mı vs öğrenin lütfen hakkınızda hayırlısı olsun 🙏🏻