Kızlar kızımda hamileyken annemde kaldım (eşim Suriye de). Köy evi olduğu için kova tas ile duş alıyorduk. 2. Bebeğim de kendi evimde kaldım, duş başlığı ile yıkanırken korka korka yıkandım hamileyken. Büyük bebeğim duş başlığının altına giriyor seviyor (3 yaş) , küçük olan ise görünce ağlıyor korkuyor (17 ay). Ama büyük olan bebeğim 17 aylıkken duş başlığı ile yıkanmak için ağlardı. Sizce fobim bebeğime de geçmiş olabilir mi? Teyzem de duş başlığından korkar bu arada. Bende kendimi bildim bileli korkarım. Şimdi küçük bebeğime de mi geçti sizce? O da mı sudan korkup duş başlığı ile yıkanamayacak 🥺