merhaba hanımlar
bebeğimde süt ürünleri alerjisi olduğunu 6. ayda anlamıştım çünkü verdiğim de ağzı hemen kızarıyordu 10 dakika sonra geçiyordu vermedim bi süre 8. aylıkken götürdüm test yaptılar evet var dediler ama bana sende süt diyeti yapacaksın dediler emzirdiğim için ne yapacağımı şaşırdım açıkçası benim gibi olan var mı aranızda siz neler yapıyorsunuz ?