Merhaba, kızım 2 yaşına girmek üzere. 2 gecedir bebeğim sahura yakın zamanda uyanıyor ve uyanmak istiyor yani. 2 saat bu şekilde sallıyoruz ancak öyle dalıyor. Sahuru dönüşümlü yapıyoruz dalmıyor o süreçte hiç. Dalsa bile sallarken sıkıntı yok ama ayağımızdan indirdiğimizde ağlıyor. Uyku terörü mü oluyor bu atak mı nedir ilk gece olmasını neyse dedim de böyle üst üste gelince dönemsel bir şey galiba diye düşünüyorum. Bir de yarın erken kalkması gerekmediği için bu gece uyanırsa bırakıcam uyansın. Her türlü o süreyi uyurmaya ayırıyoruz zaten bir de böyle deneyeceğim. Siz de bu süreçten geçtiniz mi geçiyor musunuz?