Sedanuraydnata 15 gün oldu doğum yapalı bu gün aşırı kaşınıyor dikişlerim 😐 dokunuyorum ipler sarkmış ne zaman düşer acaba 😬
Rabiays Sedanuraydnata dikişler düşüncede tamamen eski halini alıcakmı bende bunu merak ediyorum ya benimde 11gğn oldu
Elifnur Rabiays tamamen eski halini almıyor malesef 52 gün oldu kabartı gibi orda dokununca sanki altında sert bir şey var gibi
Ayvaaaaa Sedanuraydnata normal doğumdan ne kadar süre sonra kontrole gittiniz ve kontrolde ne yapıyorlar
Sedanuraydnata Lale nerde düzen canım ya bi yapıyorum bi yapmıyorum zor dönem geçirdik biraz ama çok kaşınıyor düzenli yapcam artık
Zulal09 Dikişin düşmesini geçtim de bu sızlamaları ne zaman geçiyor kızlar hayattan soğudum resmen 😢 8 gün oldu hala ağlıyorum
Sedanuraydnata Zulal09 ilk 1 hafta sürüyor canım ben hiç yatıp dinlenmedim bebeğim erken doğdu hastahanede falan yattık derken 😬 16 gün oldu ara ara sızlıyor yine 3 dikişim var biri içten ikisi dıştan özellikle popomun kenarındaki çok acıyor
Lale Sedanuraydnata düzenli olması çok önemli canım doktorum beni özellikle uyardı unutma hep yap diye her tuvalete girdiğimde yapiyordum