srrackles 4 kez mastit geçirmiş biri olarak ortama dahil oluyorum 😬 sonuncuyu 2 gün önce oldum . Antibiyotik iğneler mi olmadım onlar bile çare olmadı neler neler yaşadım çok kötü bişeymiş mastit çok net biliyorum :( en son bi emzirme danışmanına gittim keşke en baş bana gelseydin dedi. Antibiyotik iğne fayda etmedi hemen sonraki hafta kitlem küçülsede duruyordu. Kadın göğsümü sert bi şekilde kitleyi göğüs ucuna doğru bastırarak süt çıkması için uğraştı . Göğsü yuvarlak top gibi düşünün 360 derece sağa sola çevirdi aynı anda yukarı aşağı hareket ettirdi. Çok acıdı ama ondan sonraki gün düzeldim . Hala dua ederim kadına. 2 güm önce oğlum üst üste emmeyinxe baktım bana yine titremeler, göğüste çok şiddetli ağrı hemen girdim sıcak suya aynı hareketleri uzun süre yaptım size yemin ediyorum göğsümden resmen sümük gibi şeyler aktı . Ondan sonra annemden yeni doğmuş gibi oldum . Lütfen sizde bi deneyin