dorukeskn Sezeryan doğumdan sonra gaz problemim ortaya çıktı ve 3 yıl olucak her geçen gün daha bi şiddetli olmaya başladı aynı sorunu yaşayan varmı
dorukeskn Ağrısından kıvranıyorım resmen acaba bağırsaklarda bi sıkıntımı var diye düşünmeden edemiyorum