Okuyanbiranne yediğiniz her şeyi doğal mi saniyorsunuz, sağlıklı denilen hiç bir şey kalmadı zaten çiftçi daha tohumken basıyor gübreyi . Köy sütü sağlıklı diyoruz , ineklerde mandirada bağlı hazır yem yiyor mesela otlanmaya bile çıkmıyor bunun kafeste yetişen tavuktan ne farkı var?
Daha çok örnek veririmde uzatmak istemiyorum.
Mesela akrabalarum pekmez kaynatır yemek için ona bile bozulmamasi için ilaç atiyorlar. Donmuş bir üründen de çok fayda beklemek lazım. Bana göre sağlıklı bir şey kalmadi