theyikik Kızlar selam , kızıma fermuarlı tulumlardan giydiriyorum ama bezini değiştirirken zorlanıyorum fermuar tek tarafa açılıyor o taraftaki bacağı kolayca çıkarıyorm ama diğer bacağını çıkarmam zor oluyor ben mi yanlış yapıyorum acaba
theyikik Deletedmom104 ben biraz dizini büküp çıkartıyorum ama işte her seferinde yapınca zarar veririm diye korkuyorum
Deletedmom104 theyikik Dediğim gibi yaparsanız saha rahat olur belki, ben rahatlıkla çıkarıyorum o şekilde zaten hareketli kendi dizini kendi büküyordur o sırada pıt diye çıkıyor tulum