Motherlion01 Karlaninannesi direk döküyorum çünkü gerçekten biraz bekledikten sonra kokusu bile ekşimsi geliyor
aysegul_my Karlaninannesi en fazla ben 20 dk bekletiyorum sonra zaten o 20 dk da içmediyse istemiyodur net döküyorum uzun süre beklemesi taraftari degilim heleki 1 buck saat cok fazla
zeyinci Ben kullanmıyorum döküyorum ama mama kutusunun arkasında okumuştum 1 saat içinde tüketin diye yazıyordu sizde bir bakın elinizdeki mamaya hepsi farklı olabilir
uykusuzluklarinanasi Karlaninannesi içmediğini mecbur döküyorum. az bi süre bile beklese soğuduğu için gaz yapma olasılığı çok yüksek tekrar ısıtmakta mantıklı olmadığı için.. en iyisi yiyebileceği kadar yapıp yetmezse tekrar yapmak olur dökmemek adına
Ayseldemir Karlaninannesi en fazla 2 saat içinde içilmesi lazım.bendede oluyor öyle veriyorum tamamını icmiyo pətəyin üstüne koyuyorum sıcak kaliyo uyuyo kalkiyo veriyorum ben.