Herkese iyi geceler. Bebişlerinizle mutlu yıllarınız olsun inşAllah. 1.5 yıllık evliyim 2 ay 23 gunluk kizimiz var. Eşimin ilk evliliginden 1 oglu var ve annesiyle yurt disinda yasiyorlar sadece wp uzerinden gorusebiliyor ogluyla. Ilk dogum yaptigim sıra eski eşi orda cocugun olmus burayi arama sorma tarzi mesaj atmis esim guzellikle oda benim cocugum buda sen karisma tarzi uyarmis. Geçen kizimin eli esim ve benim elim olan bi fotografi wpde profiline koydum ve hemen kaldirmis eşim sebebini sordugumda simdi gorecek tarzi bisey soyledi zoruma gitti. Siz olsanız ne düşünür ve ne yapardınız?