DuygUras Arkadaşlar Merhaba.Sizde benim gibi ne yerseniz yiyin acaba bebeğime gaz yapar mı diye düşünüyor musunuz ? 🤔 Yiyeceklerden ve meyvelerden deneyimli annelere soruyorum;Yenmemesi gerekir dediğiniz var mı???
Sedanuraydnata DuygUras dün 3 tane mandalina yedim bebeğim 15 günlük aşırı gaz sancısı vardı bu gün ilk defa 😐
ElifKaratas DuygUras hiç duymadım meyve olarak kurufasulye nohut mercimek ve süt ürünleri yapıyor başka bilmiyorm varsa dikkat etmek lazm
Asafinannesii DuygUras 6 aylık olduktan sonra istediğini yoyebilirsin canm kendi gazını çıkarabiliyor emzirdi kte n sonra brbegin ayaklarını karnına çek indir gazi olursa çıkarır
sevcannn arkadaslar yer fistigi kesinlikle yenmemesi gerekiyor bebeğe anne sütünden geçip alerji şeklinde döküntüler yapıyor
melissrn Zynp23 sevcannn ben 1,5 aylıkken falan yedim döküntü yaptı suratında özellikle çıktı..ama şimdi 7,5 aylık yiyorum şuan bi sıkıntı yok
Kelebeginannesi DuygUras mandalina portakal gaz yapıyor dedi bana ebe çiğ sebzeler salatalık mesela gaz yapıyor dedi
elfgnshm Çiğ olarak hiçbir meyveyi tüketmemeniz daha iyi. Komposto olarak tüketilmesi gerekiyor yani illa komposto değil tabii ki ama çiğ meyveler gaz yapıyor ☺️
Elfebrr03 DuygUras bence bu her annenin süt vitaminini alış meyveleri farklıdır marul dereotu maydanoz salatalık bol yiyorum esim laktozsuz süt almış onu bile içmeye korkuyorum muz yemiyorum elma yemiyorum nar ve mandalina şuan için nar dan galiba sütümü berrak tutuyor her gece bir kase yiyorum hurma çok yiyorum kuru yemiş yiyorum günlük oğunumu de yiyorum tabi
sevcannn Duam anlamın kızında oldu döküntü hemen hastaneye götürdüler ve doktor sen kuruyemiş ne yedin diye sordu yer fıstığı yediğini söyleyince emziren annelerin yememesi gerekir bebeğe alerji yapıyor emzirdigin sürece sakın yeme demiş ondan biliyorum.
Sedanuraydnata Joipt doğrudur ilk bebeğim tecrübem yok ama bugün baya şiddetliydi ilk olmasına rağmen 😐 mandalinaya bağladım bende
tco DuygUras turunçgiller cok fazla gaz yapar. Ayrica sebze olarak turp ve sarimsak asiri gaz yapar. 3 defa sarimsakli yemek yedim bebegim resmen cildirdi gazdan dolayı.
Ercanekininannesi tco sarımsağı ilk defa duydum. Annem geçen mercimek çorbası yapmış gaz yapmasın diyede içine sarımsak koymuş. Nerden duyduysa artık bende içtim bi güzel sonra oğlan gece gazdan çıldırmıştı bi daha aklmda olsun
Joipt Sedanuraydnata hımm belki ondan da olabilir,ama bebeklerin sindirim sistemleri gelişmediği için 15. Günde gaz sancıları başlıyor bizim iki hafta falan ıkınarak kendini uyandırma sürecimiz oldu kıpkırmızı oluyordu garibim
Duam Ercanekininannesi emzirme döneminde mercimek yenmez sarımsakla ilgisi yoktur gazın bidaha yeme bence bebişine yazık
melissrn Ercanekininannesi mercimek çorbası içerken yada herhangi gaz yapan bişey yerken kimyon dök üstüne o zaman çok fazla gazı olmuyor ben hep öyle yapmıştım🤗☺️