Merhaba, oğlum 3,5 aylık. Emerken “hmm mmm” gibi sesler çıkarmaya başladı 1-2 haftadır. Negatif bir ses değil daha keyif sesi gibi geliyor bana ama yine de merak ediyorum benzer sesler çıkarıyor mu bebekleriniz acaba :) nette araştırdım bilimsel bir şey bulamadım. Genelde meme reddi odaklı çıkıyor ama oğlum öyle ağlayarak falan çıkarmıyor bu seslerl. Bir de sürekli ağzından memeyi çıkarıp çıkarıp etrafına bakıyor 1-2 fırt alıyor çıkarıyor sonra 3-5 fırt alıp çıkarıyor falan yaşıyoruz bir şeyler :) benzer deneyimleriniz varsa paylaşabilirseniz sevinirim :)