Kızlar iyi akşamlar. Bebeğim yaklaşık 1 aydır memeyi reddediyor. Mamayı da sadece uyurken içiyor uyanıkken içmiyor. Sütüm artık damla damla geliyor sağda kalmadıgibi bir şey. Günlük hayatım zaten yorucu, stresli o sebeple psikolojik olarak kendimi çok yorgun ve mutsuz hissediyorum. Bebeğimi emziremeyince iyice kötü oluyorum. Yani ben o kadar beceriksiz, berbat bri anneyim ki Yüce Rabbim tarafında doğumdan sonra gelen (hem de emdiği zamanlar çok sütlüydüm sürekli üstüm başım batardı) sütü bile emziremedim. Kendi kendimi iyice yiyip bitiriyorum. Napabilirim sizce nasıl yeniden memeye başlatabilirim? Uyanıkken mama da meme de içmiyor. 4,5 aylık.