sedaozan evet en iyisi doktoru değiştirmek çocuk yemiyor iştahsız her yemekte savaş ediyoruz resmen diyorum çocuk kilosu iyi çocuğu zorlama diyor 9 kilo çok zayıf geliyor gözüme iştahsız turp gibi sağlam diyor anlayamadım gitti ben mi abartıyorum acaba bu konuda yemek verme acıkınca yer ister ağlar diyor e zaten hep ağlıyor diyorum nasıl anlayacağım acıktığını diyorum anlarsın diyor 7-8 saat yemek verme diyor anlamadım gitti ben mi abartıyorum acaba