Kızlar bana yardmcı olurmusunuz bebeğim 9aylık çok oncesınde kolık ve gazlıdı hep bebelac gold kullandım bu aralar farketmeye başladım yüzünde bacağında ufak ufak tek tuk aşerjıye benzer benekler çıkmaya başladı besın alerji testine götürdüm herseye normal çıktı doktorumuz bazen testlerde cıkamyablır dedı mama alerjı yapabılır dedı golden roat kullanın dedi ama ben hıc kullanmadım yorumlar bır ıyı bır kötü bılemedım bı fıkır vereböırmınız bana çok kararsız kaldım çünkü